Andrzeja Tadeusza Kijowskiego - wiersze nowe

"Separacja". Sms-y poetyckie. Nakładem autora. Warszawa 2005

O mnie

Moje zdjęcie

Autorska jak klepsydra nota ? 
I jeszcze rok chcą urodzenia !? 
Że w Roku Konia Rak się miota, 
Pojąłem wychodząc z podziemia.

Kobiety miałem dwie za żony,
I książki dwie wraz z doktoratem,
A nawet córki - uniesiony,
Też dwie spłodziłem, z wolnym światem.

Byłem krytykiem i adiunktem.
Sejmikowałem też z radnymi,
Radio istotnym brzmiało punktem,
Piracką współtworzyłem TV.

Wywiad z Herbertem w Tygodniku.
Z Prezydentami na Ekranie ! 
Teatrów sprosiłem bez liku.
I też dwie: z "Tekstualiów" Panie.

Może więc coś tam jestem warty:
ATK - rocznik pięćdziesiąty czwarty.

niedziela, 8 grudnia 2013

PORUTA

Euro-Majdankom

Ojcowa nuta czyli poruta !
Wbił Ukrainiec Polkę na druta, 
A na kolanie bydlę położył. 
Westchnął ... Nu bidnyj ...-  Pożyłbyś ? - Pożył ? 


I tak powoli majcher wyjmuje, 
Wolno po szyi wodzi nim czule.
Dziewczę już myśli, że ich nie zgubi. 
Ten z cicha szepcze - A ...Ty..nje ljubi ? 


I wolno bardzo krew spuszcza z byka. 
Panna na drucie długim mu fika. 
A on nazajutrz przyjmie Komunie. 
Skłoni się dumnie.


I Ojca wezwie z góry na cmentarz.
- Skazaty: polski rżniemy inwentarz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Lista moich blogów

Andrzej Kijowski's Fan Box

Andrzej Kijowski on Facebook